dinsdag 16 december 2008

Stage.. nog 3 weken!

De stage periode zit er al bijna op.
Ik heb nu 3 weken vakantie en in januari moet ik nog 3 weken stage lopen en dan ben ik klaar.
Ik heb mijn stage gelopen op het kinderdagverblijf de vlinder.
Zoals jullie al hadden gelezen is de kinderopvang niet helemaal mijn ding omdat, ik graag door wil gaan met niveau 4 en daar de richting woon begeleiding op wil gaan.
toch heb ik mijn stage's allemaal voldoende afgerond.
Ik heb tot nu toe alles voldoende op mijn stage. Ik heb vorige week samen met mijn begeleidster functioneringbeoordeling 3 ingevuld en die was ook helemaal voldoende.
Dat geeft dan toch wel weer wat motivatie om door te gaan.
Het is best moeilijk om je voor de 100% te laten zien in de praktijk en natuurlijk ook de opdrachten terwijl het helemaal niet je ding is. Ik heb wel complimenten gehad dat ik dat niet laat zien in mijn werk zelf.
Dat was ook mijn doel!
Nu heb ik vakantie..
Ik heb geprobeerd om mijn opdrachten allemaal voor mijn vakantie af te maken.
Dat is me op een tweeweekverslag na gelukt.
Maar, het tweeweekverslag mag ik in de vakantie wel langs brengen om hem even te bespreken.
Verder zit het er bijna op ik ben er wel blij van. Lekker weer naar school.
En dan hard werken aan ons eindopdracht!

Geen opmerkingen: