donderdag 24 januari 2008

Stage! Hoe denk ik er nu over?

Nou ik had in het begin helemaal geen uitdagings gevoel qua stage lopen. Ik zat op niveau 3 omdat ik op 4 niet ben toegelaten ivm. mijn vooropleiding. Maar ik zat dus op niveau 3 omdat ik verder wil gaan met niveau 4 maar ik denk er nu al heel anders over heb enorm veel zin in stage, terwijl ik eerder altijd heb gezegd ik? ik ga echt niet met kleine kinderen werken! Maar ik kijk er nu al heel anders tegen op.
Ik heb er echt heel erg zin in en ik denk dat als ik straks mijn diploma haal (hopen!!) dat ik dan echt wel een baan op een kinderdagverblijf wil.
Ik heb nu ook het liefst een baby groep maar, het kdv waar ik ben ingedeeld heeft maar 3 groepen met de doelgroep van 0 tot 4. dus ook met baby's. Ik wil dat graag omdat, ik mijn snuffelstage op een peuterspeelzaal heb gelopen en nu dus alleen de omgang peuters ken.
Maar alles komt altijd goed dus dit ook!

Geen opmerkingen: